loading...
هر چی تو بخوای
homayon بازدید : 21 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

Photo Editor ipa 1 دانلود برنامه ویرایش عکس آیفون و آیپاد

Photo Editor v2.6.1 برنامه ویرایش عکس میباشد که میتوانید روی عکس ها افکت ها و رنگ ها را قرار دهید. از میان انبوه امکانات ویرایشی برنامه به دلخواه عکس را ویرایش کنید و آن را با کسانی که میخواهید به اشتراک بگذارید. امکان قرار دادن هر افکت روی کل عکس یا بخشی از آن به دلخواه کاربر در این برنامه وجود دارد. این برنامه iphone و ipod برای دانلود در سایت الماس موبایل قرار گرفته شده است.

homayon بازدید : 31 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نسخه نهایی IOS 7.0 آی او اس برای آیفون آیپد آیپاد

نسخه نهایی IOS 7.0 یکی از کامل ترین نسخه های تمامی گوشی های آیفون، آیپد و آیپاد می باشد، سرانجام پس از مدتها انتظار شرکت اپل نسخه نهایی سیستم های IOS 7.0 Final را برای دستگاه های اپل عرضه کرد، نسخه نهایی IOS 7.0 با تغییراتی جدید و زیبا و اپلیکیشن های از نو طراحی شده و کیبردی رنگارنگ و غیره طراحی شده است و امروز سایت دانلود فارسی این نسخه نهایی را در اختیار شما کاربران محترم قرار داده است، لازم به ذکر است که ۰.IOS 7 فقط برای

 

آیفون ۴ به بالا، آیپاد ۵ و آیپد ۲ به بالا در دسترس می باشد، امیدواریم از دانلود این نسخه لذت ببرید.

 

مراحل نصب نسخه نهایی ۰.IOS 7 :

- جهت مشاهده تصویر با سایز بزرگ بر روی آنها کلیک کنید .

- ابتدا آخرین نسخه نرم افزار آیتیونز را از اینجا دانلود کنید .

- دستگاه خود را با کابل به کامپیوتر وصل کرده و iTunes را باز کنید .

- با کلیک بر روی قسمت نشان داده شده وارد بخش مدیریتی دستگاه خود بشوید .

- در این قسمت دستگاه ما آیپاد می باشد .

1

- بر روی دکمه نشان داده شده کلیک کرده و Show Menu Bar را انتخاب کنید تا آیتونز باز شود .

2

- با انتخاب منوی View بر روی Show Sidebar کلیک کنید .

3

- باید ازاطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید .

- بر روی گوشی خود راست کلیک کنید و گزینه Back Up را انتخاب کنید .

- تا پایان این فرایند صبر داشته باشید .

4

- پس از تهیه کردن نسخه اطلاعات پشتیبان به قسمت ریستور بروید .

- اگر کاربر ویندوز هستید، دکمه Shift را نگه دارید و بر روی Restore کلیک کنید .

- اگر کاربر مک هستید، کلید Command را پایین نگه داشته و بر روی Restore کلیک کنید .

5

- در پنجره باز شده فریمور مناسب با دستگاهتان را انتخاب کنید .

- بر روی گزینه فریمور کلیک کرده و Open را بزنید .

- فرایند ریستور دستگاه شما آغاز می گردد .

- منتظر باشید تا این فرایند به پایان برسد .

6

- پس از اتمام عملیات ریستور دستگاه شما روشن می شود .

- در این لحظه شما باید دستگاه خود را Active کنید .

- برای Active کردن دستگاه باید به اینترنت وصل باشید .

سایت مرتبط : Apple

 

homayon بازدید : 99 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار فیسبوک موبایل 2.9.1 جاوا Facebook mobile java 2.9.1

screen shot


دانلود نرم افزار فیسبوک موبایل 2.9.1 جاوا Facebook mobile java 2.9.1


با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی و بدون محدودیت های ف*ی*ل*ت*ر*ی*ن*گ بوسیله تلفن همراه ، به شبکه اجتماعی فیسبوک متصل شوید و از امکانات آن استفاده کنید.


دانلود در ادامه مطلب

homayon بازدید : 303 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

http://up.p30i.com/uploads/13392535851.jpg

برای این ساعت شما دوست داران وب سایت پی سی آی 1 تم فوق العاده زیبا آماده کرده ایم. این تم مخصوص گوشی های نوکیا با رزولوشن 320 در 240 می باشد. از جمله معروف ترین این گوشی ها می توان به گوشی های Nokia X2-01 و Nokia C3-00 اشاره کرد. برای دریافت فایل تم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

homayon بازدید : 21 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 

با استفاده از نرم افزار MessageMe میتوانید به آسانی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و با انها چت کنید.این نرم افزار با بیش لز 5میلیون بار دانلود از فروشگاه گوگل پلی به یکی از بهترین مسنجر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . مسنجر مسیج می این امکان را به شما میدهد تا لحظات به یاد ماندنی خود نظیر فیلم ها , عکس ها و پیام ها به اشتراک بگذارید.لازم به ذکر است این اپلیکیشن شامل 180شکلک جذاب میباشد.دانلود در ادامه مطلب


homayon بازدید : 39 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)
نسخه جدید مرورگر یوسی بروزر مینی 8.8 اندروید با سرور سالم با قابلیت فوق العاده پخش آنلاین ویدیو که این مرورگر را بی رقیب ساخته است سرعت لود صفحات به طرز چشم گیری افزایش داشته دیگر برای مرور صفحات و سایتها هیچ مشکلی نخواهید داشت اگر به دنبال یک مروگر کامل پر کاربرد برای اندروید خود هستید پیشنهاد کیاموب این نسخه از یوسی بروزر مینی میباشد پس به هیچ وجه از دست ندهید

 

 

homayon بازدید : 16 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 

Whats App Messengerنرم افزاری محبوب و نام آشنا برای برقراری ارتباط با دوستان و به اصطلاح چت کردن با دوستانتان از طریق موبایل می باشد که هم اکنون آخرین نسخه آندروید آن را برای شما آماده کرده ایم.با استفاده از اتصال ۳G یا وای فای و به صورت رایگان با دوستان خود چت کنید.به کمک این مسنجر می توانید به راحتی به چت کردن ، ارسال دریافت پیام  و یادداشت ها و پیام های صوتی و تصویری بپردازید.

homayon بازدید : 16 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

نسخه آپدیت شده در تاریخ 6 نوامبر مرورگر یوسی بروزر جاوا ورژن 9.4.0.342 که به تازگی برای منتشر شده است با امکانات بیشتر و باگ های کمتر در مقایسه با نسخه های قبلی این مرورگر قدرتمند موبایل را دریافت کرده بر روی گوشی جاوای خود نصب کنید با آرامش خاطر وبگردی و دانلود کنید امکاناتی نظیر شناسایی خودکار زبان کاربر کاهش حجم اشغالی در گوشی که باعث سرعت بخشیدن به مرورگر میشود و امکان کپی از متن هایی که برعکس یا آر تی ال هستند منتظر نسخه های بعدی یوسی بروزر باشید. با توجه به مدل گوشی خود دانلود کنید یوسی بروزر 9.4 را از کیاموب دریافت کنید.

What's New?

The problem of automatically logging-out from some websites has been solved. 2, Smaller size for a faster startup speed. 3, Touch-screen phone models can now preview uploaded pictures. 4, Indian customer service hotline now available. 5, When the language is set to English as default, users will be recommended to switch to their native language. 6, You can copy text, such as version information, from the HELP page. More new themes are launched, hope you like theme

homayon بازدید : 16 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

homayon بازدید : 10 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 

GO SMS Pro نام برترین نرم افزار در زمینه ارسال اس ام اس می باشد که نه تنها از پنل SMS موبایل شما قوی تر و بهتر می باشد، بلکه به شما امکانات رایگان بسیار زیادی را نیز ارائه می دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ؛ پوشه بندی پیامکها (inbox,outbox,draf و…) ، قابلیت انتخاب سیستم پوشه بندی پیامک ها یا سیسم یک پارچه ، تعویض تم و پس زمینه برنامه ، ایجاد بلک لیست برای رد پیامکها ، قابلیت قفل کردن ، یادآوری پیامک نخوانده ، گذاشتن زنگ پیامک خاص برای هر شخص و امکان ارسال خودکار پیامک بر اساس زمان اشاره کرد . شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۱.۶ به بالا دارید.

 

GO SMS Pro Premium v4.77 برترین نرم افزار ارسال SMS با نام GO SMS Pro Premium v4.77   اندروید

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 132
  • بازدید کلی : 2,708